۱۵روش افزایش فالوور اینستاگرام ( تضمینی )

۱۵روش افزایش فالوور اینستاگرام ( تضمینی )
اینستاگرام یک شبکهی اجتماعی محبوب است که از کوچک تا بزرگ و پیر و جوان از این شبکهی اجتماعی پرکاربرد استفاده میکنند. اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب
درآمد از اینستاگرام هستید، حتما میدانید که افزایش فالوور اصلیترین کار شماست. هدف ما از تهیه این مقاله با عنوان ۱۵روش افزایش فالوور اینستاگرام نیز کمک به شما در
همین زمینه می باشد . برای اینکه بتوانیم فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم باید اصول اصلی را یاد بگیریم.
شما باید به دنبال راهی برای بدست آوردن فالوورهای ارزشمند باشید، فالوورهایی که در طولانی مدت به درد شما یا کسب و کارتان بخورند. وگرنه فالوور خریدن هیچ کاری ندارد.
اصلاً ۱ میلیون فالوور بخرید. وقتی نه لایک کنند، نه کامنت بگذارند نه خرید کنند و نه اصلاً واقعی باشند، به چه درد شما میخورند؟
سوال: خب چطور فالوور بگیرم؟ چطور فالوور جمع کنیم؟ چطور فالوور هام رو افزایش بدم؟
جواب: این مقاله برای افزایش برای افزایش فالوور اینستاگرام شماست.
آیا ابتدا باید حتما فالوور اینستاگرام بخریم؟
خیلی از افراد فکر می کنند برای شروع فعالیت تجاری در اینستاگرام در ابتدا حتما باید فالوور بخرند. طرز فکر خیلی از دوستان این است که در ابتدا اگر فالوورهای پیج شان کم باشد
نمی توانند در جذب فالوور بیشتر موفق باشند. شاید اینطور به نظر برسد اما با راه کارهایی که در این مقاله خدمت شما ارئه می دهم قطعا می توانید فالوورهای زیادی را به کسب و
کار خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا فالوورهای زیادی داشته باشید.

راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
۱- استفاده از تقویم محتوا
تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا به شما کمک می کند که برای انتشار مطالب خود در اینستاگرام برنامه ریزی داشته باشید و خود را از قبل برای روزهای مهم و مناسبتهای
خاص آماده کنید.
۲- استفاده از عکسها و فیلم های با کیفیت
اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است. به همین خاطر توصیه میکنیم از انتشار تصاویر و ویدئوهای بی کیفیت در آن جدا پرهیز کنید! محتوای بی کیفیت علاوه بر عدم جذب کاربران
جدید، باعث فرار دنبال کنندگان شما نیز خواهد شد. برای جذب فالور واقعی اینستا باید از بهترین و با کیفیت ترین محتوای تصویری برای کسب و کار خود استفاده کنید.
۳- استفاده از بخش آنالیز اینستاگرام
اگر اکانت خود را به business account تغییر دهید به اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با مخاطبان خود دست پیدا خواهید کرد. این اطلاعات به شما کمک میکند تا بهترین زمان را برای
انتشار مطالب خود پیدا کنید و سن، جنسیت و موقیت مکانی افراد را به راحتی تشخیص دهید.
۴- پروفایل پیج شما باید اصولی تنظیم شود
اولین چیزی که در اینستاگرام توجه مخاطب شما را جلب میکند پروفایل و بیو پیج شما هست. پروفایل شما مانند توری میماند که برای جذب فالوور انداختهاید. پس باید در اولین
مرحله تور خود را به خوبی پرت کنید و مخاطب را به سمت پیج خود جذب کنید. تور شما دارای منفذ است. این منافذ معیارهایی هستند که شما باید رعایت کنید تا منافذ تور شما
کوچکتر شود. هر چقدر که منافذ تور شما کوچکتر باشد شما مخاطب خود را راحت تر به دام میاندازید.
۵- طراحی گرافیک زیبا برای پست های پیج اینستاگرام
یکی از موارد مهم در جذب فالوور در اینستاگرام استفاده از طرح های زیبا برای پست ها می باشد . برای زیبا تر شدن پست های اینستاگرامی بهتر است از قالب های آماده پست
اینستاگرام استفاده کنید . این کار نه تنها سرعت تولید پست های شما را به دلیل استفاده از طرح های آماده افزایش می دهد ، بلکه زیبایی نیز به ظاهر پست شما می بخشد . برای
مثال شما می توانید از قالب پست اینستاگرام در شاپی فایل استفاده کنید . که یکی از سایت هایی در زمینه ارائه قالب پست اینستاگرام می باشد .
۶- بهترین زمان برای پست گذاشتن را پیدا کنید
اینستاگرام قابلیتی به نام insights دارد که به شما کمک میکند تا آمار و آنالیز پستهایی که در اینستاگرام انتشار دادید را مشاهده کنید. با استفاده از این قابلیت میتوانید بفهمید
که پستهای شما در چه زمانی بیشتر لایک میگیرند، تا در همان زمان پستهایتان را منتشر کنید. برای این کار باید پستهایتان رو به صورت زمانبندی شده ارسال کنید.
۷-حذف فالوور فیک، پلی به سوی موفقیت در اینستاگرام
اگر قصد دارید موفقیت در اینستاگرام را شروع کنید، اولین کار این است که فالوورهای فیک پیجتان را از پیج خود بیرون کنید. چرا؟ فالوورهای فیک باعث میشوند تا اینستاگرام پیج
شما را به شدت جریمه کند و حتی امکان دارد پیج شما بسته شود. همچنین اگر پیج شما فالوور فیک داشته باشد، تعامل پیج شما خیلی پایین میآید چون فالوورهای فیک با شما
هیچ تعاملی ندارند. و اینستاگرام الگوریتمی دارد که پستها را بر اساس لایک و تعامل در اکسپلور نشان میدهد. و اگر پست شما تعامل کمی داشته باشد به هیچ وجه به اکسپلور
نمیرود و شما بازدیدهای خیلی زیادی را از دست خواهید داد.
۸- با مخاطبان خود تعامل داشته باشید
هم اکنون که افراد و کسب و کارهای زیادی در حال کسب درآمد از اینستاگرام هستند، اهمیت ارتباط با مشتری و مخاطب بیشتر شده است. شما باید به گونهای با مخاطب رفتار کنید
که حداقل شما را فالو کند و مطالب شما را لایک کند. برای این کار باید تعامل خود با مخاطب را بیشتر کنید، ترس از دوربین را کنار گذاشته و در مقابل دوربین بایستید و با مخاطب خود
صمیمی تر رفتار کنید. به خصوص در زمینهی پیجهای فروشگاهی شما باید اعتمادی را به وجود بیاورید که مخاطب را مجاب کند تا از شما خرید کند.
۹- استمرار در تولید محتوا، شرط موفقیت در افزایش فالوور اینستاگرام
شرط اصلی موفقیت در فضای اینستاگرام این است که به صورت مستمر محتوا تولید و منتشر کنید. اگر در اوایل کارتان خوششانس باشید و عدهای شما را دنبال کنند، بهترین راه
برای از دست دادنشان فعال نبودن است! در فضای شلوغ اینستاگرام باید سعی کنید در خاطر مخاطبانتان بمانید و برای انجام این کار باید دائما فعال باشید.
۱۰- حضور فعال در فضای اینستاگرام، معرفی صفحه به دیگران
در کنار کارهایی که برای محتوای صفحه خود انجام میدهید، باید فعالیتهایی خارج از صفحه هم داشته باشید تا بیشتر شناخته شوید. امری که دست کم گرفته میشود و کمتر به
آن پرداخته شده. زیر پستهایی که مخاطبانتان دنبال میکنند کامنت بگذارید و با دیگران تعامل داشته باشید تا خودتان هم بیشتر دیده شوید.
یکی از بهترین مثالهای این اتفاق در فضای توییتر افتاد. زمانی که برندهای ایرانی درگیر یک بازی بامزه شدند و این اتفاق با استقبال کابران نیز همراه شد.
۱۱- انتشار استوری با گرافیک زیبا
گذاشتن استوری همیشه یکی از دغدغه ای مهم برای صاحبان پیج های اینستاگرامی بوده و هست . موضوع بسیار مهمی که در استوری ها دیده می شود عدم رعایت اصول
طراحی در استوری ها می باشد . یکی از موارد مهم برای طراحی استوری ها، استفاده از قالب های آماده استوری اینستاگرام می باشد . قالب های آماده زیادی در اینترنت وجود
دارند که با یک سرچ ساده می توانید به این قالب ها دسترسی پیدا کنید ولی یکی از سایت های معروف در این زمینه استفاده از قالب استوری اینستاگرام در شاپی فایل می باشد .
که به راحتی می توانید به طرح مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید .
۱۲- استفاده درست از هشتگها، رمز موفقیت بسیاری از صفحات و افزایش فالوور ایسنتاگرام
هشتگها، محتوای شما را برای تمام کسانی که به دنبال آن سبک از محتوا یا کسب و کار شما هستند، قابل دسترس میکند. در ادامه چند نکته مهم درباره هشتگها را مرور میکنیم:
– ترکیبی از هشتگهای محبوب را در پستهای خود استفاده کنید
هشتگهای مرتبط با کسب و کار و محتوای پست را به صورت ترکیبی استفاده کنید. قبل از استفاده یک هشتگ، آن را سرچ کنید و محبوبیتش را بسنجید. سعی کنید از تمام طیفها
هشتگ داشته باشید. هم از هشتگهای بسیار محبوب استفاده کنید و هم از هشتگهای دقیقتر و کوچکتری که پستهای کمتری در آنها منتشر شده.
در کنار این هشتگها بد نیست که یک هشتگ هم خودتان بسازید و در بعضی از پستها این هشتگ را استفاده کنید تا مخاطبان هم در این هشتگ ایجاد شده پست بگذارند و با شما
تعامل بیشتری داشته باشند.
– در استفاده از هشتگها زیادهروی نکنید
زیادهروی در استفاده از هشتگها نتیجهی عکس خواهد داشت! مخاطبان شما احتمالا حواسشان پرت سیل عظیم هشتگها در کپشن میشود و پیام شما به درستی منتقل نخواهد
شد. علاوه بر آن ممکن است اینستاگرام چنین عملی را یک فعالیت رباتگونه تشخیص دهد و در نهایت گرفتار جریمه شوید. بین پنج تا ده هشتگ برای هر پست مقدار معقول استفاده
از هشتگها است.
– از هشتگهای نامرتبط استفاده نکنید!
بعضی از کاربران برای دیده شدن محتوای خود، هشتگهای محبوب اما نامرتبط با پست و صفحه خود را انتخاب میکنند. این کار باعث میشود کاربرانی که این هشتگها را دنبال
میکنند، با دیدن پستهای نامرتبط شما آزردهخاطر شده و موضوع را به ایسنتاگرام گزارش کنند. در نتیجه باز هم عواقب سختی در انتظار اکانت شما خواهد بود.
– در استوریها هم هشتگ بزنید
امکانی که بسیاری از کاربران از آن استفاده کافی نمیکنند. شما میتوانید در استوریها نیز از هشتگ استفاده کنید. این کار به دیده شدن بیشتر محتوای شما کمک میکند. بنابراین
حتما از این روش استفاده کنید. استوری بخشی است که محتوا به سرعت و با فاصله کم در آن منتشر میشود و خیلی وقتها استفاده از هشتگ یا استیکرهایی که به دیده شدن
محتوا کمک میکنند را فراموش میکنیم.
۱۳- قسمت کپشن، فرمول جادویی رسیدن به بخش اکسپلور در اینستاگرام
اگر چه اینستاگرام یک بستر مبتی به تصویر است، اما قسمت توضیحات پست (کپشن) نقش بزرگی در افزایش تعامل مخاطبان با صفحه شما ایفا میکند. هر چه قدر این تعامل،
یعنی لایک و کامنت زیر پستهای شما بیشتر باشد، احتمال حضور شما در قسمت اکسپلور (explore)، بخشی که ایسنتاگرام برای پیدا کردن صفحات جدید طراحی کرده بیشتر
است.
در نوشتن کپشن با رعایت چند نکته ساده میتوانید نتایج بهتری را خلق کنید:
– کلمات مهم را در شروع کپشن بنویسید ، حواس بسیاری از کاربران بعد از خواندن چند خط پرت میشود. بنابراین بهتر از مطالب مهم را در همان ابتدا مطرح کنید.
– سوال بپرسید ، سوال بپرسید تا مخاطبان شما رغبت بیشتری برای گذاشتن کامنت زیر پستهایتان داشته باشند. گرفتن کامنتهای بیشتر به محبوب شدن اکانت شما نزد
الگورتیمهای ایسنتاگرام کمک بسیار زیادی میکند.
– از ایموجیها (شکلک) استفاده کنید ، ایموجیها هم به چشم مخاطبان استراحت میدهند و هم در تحقیقات بسیاری ثابت شده که به ارتباط عاطفی بیشتر مخاطبان با مطلب شما
کمک میکنند. بنابراین حتما از آنها استفاده کنید.
۱۴- مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید
برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این
روش استفاده می کنند.
سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد
بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.
۱۵- از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید
اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای
تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.
یکی از ایده هایی که می توانید از آن در سایت تان استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید.
چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از
پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.
نویسنده : Manager
بازدید : 833
انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰
برچسب ها: